S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na počítači / zařízení. Nastavení cookies lze změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKT

FASHIONforMEN
Strojárska 2746 Centrum
06901 Snina
tel: 0919 454 434
napište nám
Slovenská republika

Reklamační řád

Reklamační řád

Vyřizování reklamací se řídí záručními podmínkami konkrétního zboží a Občanským zákoníkem. Podle občanského zákoníku č.150 / 2004 je na každý zboží poskytnuta záruka 24 měsíců.

V případě reklamace zašle kupující reklamované zboží na adresu sídla společnosti. Balík musí být řádně zabalen a má obsahovat: reklamované zboží vrataně příslušenství, kopii faktury, popis závady a kontaktní údaje kupujúcího- zpáteční adresa, tel. číslo, e-mail.

Zboží zasílejte buď formou balíku, nebo jako doporučený dopis.

Při zaslání zboží dobírkou nebude tato zásilka přijata.

Reklamované zboží musí být dodáno čistý v normě základů hygienických standardů.

Náklady na přepravu reklamovaného zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující. Zpáteční přepravu po vyřízení oprávněné reklamace hradí prodávající.

V případě, že dojde k vadě výrobku v záruční době, má zákazník právo na odstranění vzniklé vady.

V případě že vada zboží je neodstranitelná, nahradí dodavatel zákazníkovi vadný výrobek novým výrobkem, nebo pokud si zákazník bude přát výrobek jiného typu, přičemž dojde k doplacení nebo vrácení cenového rozdílu.

V případě, že bude vada zboží neodstranitelná a prodávající nebude mít k dispozici nový výrobek, zákazník si nebude přát podobný výrobek vrátí se zákazníkovi plná cena kterou za zboží zaplatil nejpozději do 14 dnů od vzniku nároku.

 

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklá:

 přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením
 znečištěním zboží nebo jeho části v důsledku zanedbání údržby
 používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chcemickými a mechanickými vlivy   prostředí, ve kterém se zboží běžně používá
 vnějšími vlivy, např. pádem nebo nárazem
 zásahem do zboží neoprávněnou osobou (neodborné opravy nebo úpravy)
 mechanickým poškozením- roztržený, proříznutý, tepelně poškozené zboží, zboží poškozené neopatrným neúměrným   fyzickým  zacházením, záměrným poškrábáním vrstev zboží a pod.
 Záruka se rovněž nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné události, živelné katastrofy, násilného poškození,   povětrnostních podmínek, nebo provozem v extrémních neobvyklých podmínkách.

V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět kupujícímu s příslušným stanoviskem.

Reklamaci zboží vyřizuje prodávající bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dnů od data uplatnění reklamace kupujícím.

Vybavením oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Pokud byla reklamace zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pak záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

O výsledku posouzení reklamace bude kupující informován neprodleně po rozhodnutí o oprávněnosti reklamace. doporučenou poštou mu bude doručen protokol o reklamaci. Náklady s tímto spojené nese prodávající.

ZTYxOTM5